שיווק B2B באמצעות דוא"ל

הפעם בחרתי לתת את הבמה לעדי שטמפר מ-Byhook שעוסק בכתיבה שיווקית וקופירייטינג. עדי כתב בשבילכם פוסט אורח בנושא מאד מעניין ורלבנטי. שיווק  B2B באמצעות דוא"ל – הדרך היעילה להשגת לקוחות חדשים היא גם הדרך המהירה לאבד אותם לאחרונה ביקרתי בתערוכה … להמשיך לקרוא

איך מניעים לקוחות פוטנצייאלים לפעולה רצויה באתר?

אתם בטח מכירים את הסיטואציה, העלתם אתר מרשים לרשת לאחר תהליך ארוך, כולם מתרגשים ורף הציפיות לקבלת פניות של לקוחות פוטנציאלים מהאתר הוא מאד גבוה. אבל, לאחר כשבועיים, הדי השמפניה מחגיגת השקת האתר כבר התפוגגו והגיע השלב של המימוש. ואז … להמשיך לקרוא

טיפ לינקדאין לסופ"ש: חיפוש מתקדם

מי שמשתמש בלינקדאין הרבה, ודאי מכיר את מגבלות החיפוש של הרשת. למרות שלאחרונה פורסמה בכלכליסט כתבה על הישראלי שמאחורי מנוע החיפוש של לינקדאין ולינקדאין באמת שיפרה את החיפוש בשנה האחרונה, אני רוצה להציג שיטה שונה לחיפוש מעמיק נוסף. השיטה שנקראת … להמשיך לקרוא

שעות הפעילות החמות בלינקדאין – תוצאות הניסוי המורחב

כפי שרשמתי בפוסט הקודם, הבטחתי לשתף אותכם בתוצאות של הניסוי המורחב שאנחנו עורכים, שנועד למצוא את שעות הפעילות החמות ביותר בלינקדאין. הניסוי הקודם הציג מסקנות של שבוע והפעם התוצאות מדוייקות יותר והן מקיפות למעלה מ-3 חודשים של ניתוח תוצאות. סך הכל … להמשיך לקרוא

האם אתם יודעים מה השעה הפעילה ביותר בלינקדאין?

לאחר התגובות החמות לטיפ בנושא לינקדאין החלטתי לשתף אתכם בניסוי שערכתי. כולנו יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר זה התזמון. לדוגמא, כאשר אתם שולחים ניוזלטר, אתם בטח מתלבטים מהו המועד המתאים שיגרום לאחוז הקריאות הגבוה ביותר, פרמטר התזמון יכול לגרום להצלחה … להמשיך לקרוא